Şervan Demir

Şervan Demir
@Semusdmr
Neye yaklaşsam, sonu uzaklık ve kırgınlık; Anla ki, yok Allahtan başkasına yakınlık...
Kimsenin kusuruna dil uzatma! Çünkü senin de kusurların var, başkalarının da dili." - İmam Şâfi
Reklam
Derdê min û te ji yek bi ferq e Ew ferq ji xerbê ta bi şerq e Meşriq tu yî agirê te zahir Mexrib ez û batinê min agir Benim derdim seninkinden farklıdır O fark doğudan batıya kadardır Sen doğusun ateşin görünür Ben batıyım, benim içim ateştir.
Söz var, söyleyene hayran olursun... Söz var sarfedene düşman olursun... Söz var, her derde devâ edilir... Söz var, mahşerde dava edilir...🍂 Dedim, lütuf? Dedi, nasip. Dedim, nasip? Dedi, gayret. Dedim, gayret? Dedi, niyet. Dedim, kalp? Dedi, vicdan. Dedim, vicdan? Dedi, insan. Dedim, insan? Dedi, eşref. Dedim, eşref? Dedi, şeref. Dedim, sen kimsin? Dedi, ben yok. Dedim, biz kimiz? Dedi, biz misafir. Dedim, neye geldik? Dedi, doymaya. Dedim, ya sonra? Dedi, sorguya. Dedim, zor mudur? Dedi, amelin bol mudur? Dedim, ama.
• Ebu hureyre vefatı yaklaşınca ağlamaya başladı . ona neden ağlıyorsun denildi Yol uzak azık az geçit dar son durak ise ya cennet ya cehenem .
Mürşidini bulur gezen arayı, Kirklararasında bulur çâreyi. Ne kadar okursan aktan karayı; Yine bir mürşide varmadan olmaz...
Reklam