Bazen gelip geçici , anlık mutluluklar gerçekleri görmenize engel olurdu . Kaybolmuş bir insan , yönlendirilmenin pusulası olduğuna inanırdı ve yönlendirilme sonucu uçurumun kenarına bile sürüklense , bunun suçunu kendisinde arardı.
Bazen gitmek istersin gidemezsin , kalmak ise her şeyden daha zor gelir ama bilirsin , onunla olmak cehennem olacak olsa bile , ondan bir adım sonrası kıyamet . Cehennemde yaşamayı kabul edersin de o kıyametin kopmasından ölümüne korkarsın.