Hani Mecnun Leyla'nın öldüğünü öğrenince bahçede ağlayarak kürekle çukur açmaya çabalarken "baba beni buraya göm." Diye yalvarmıştı,Hani Ezel yeniden Eyşan'ı gördüğünde dengesini kaybetmişti.Hani Ramiz dayı "Herkesi yenerim ama seni yenemiyorum." Diyip Selmanın kapısında diz çökmüştü. Hani Keje,Eşkiyayı tekrar görene dek 35 yıl tek kelime dahi konuşmamıştı.Hani İzzet Günay,Türkan Şoray'a "Sevgide yetmiyor,çok eskiden rastlaşacaktık." Demişti. Hani Eylül veda mektubunda Yavuz'a "Belki bir gün bir şiirin içinde rastlaşırız seninle." Demişti.
Böyle işte kalbi elinde atanlar kimseye yetmedi...