Onlara bir şey demedim ama aklıma şu takılıyor. Eğer zekanın ne olduğunu ve nerede olduğunu bilmiyorlarsa bir insanda ondan ne kadar olduğunu nasıl anlayacaklar ki?
Yani ben I.Q.nun ne olduğunu bilmiyorum ve herkes farklı bir şey olduğunu söylüyor. Benim ki şimdi yüze yaklaşmış durumda ve pek yakında yüz elliyi geçecekmiş ama bana yeni bilgiler yüklemeyi sürdüreceklermiş.
Ayrıca okuduğum pek çok şeyi de artık anlayabiliyorum ve bunları aklımda tutabiliyorum. Bazen gözlerimi kapatıp kapatıp bir sayfayı hayal ediyorum ve o sayfa tam bir resim gibi geri geliyor.