Terapi seansları kendini kötü hissettiğinde biriyle konuşarak rahatlamaya yarıyormuş. Ona ben kendimi kötü hissetmiyorum ki dedim hemde bütün gün çok konuşuyorum dedim.
Bu makinanın işe yarayacağını hiç sanmıyorum. Ben zaten geceleri hep tvdeki geç vakit şovları o izliyorum ve hiçte akıllı olmadım. Belki de sadece bazı filmler insanı akıllı yapıyordur.