Varlığın Yarası

Varlığın Yarası
@Sencer34
🤔 ne umuyorduk ki Olric? öptüğümüz kurbağa prens çıktı diye hayatımız peri masalına mı dönüşecekti? umma Olric,yasak düşler kurma.. Tutunamayanlar / Oğuz Atay
Reklam
😎 uyanmak istemiyorsan,berbat bir hayatın vardır. işin ilginç yanı uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır..
güneş terketti karanlık başladı, yanma ey gece hepimizi aydınlatan onca yıldız,ay var yeterince aydınlığı göremeyen bilmez, cümle,kelime hece nasıl olsa yine doğacak güneş, her gün sessizce..
Hayat gelip gecici bir ruyadan ibaret ve bu ruya icinde herkes hakkettigi gibi yasar kimisi basta taç kimisi çöpte çanak...
😎 günün içinden.. insanları tanıdıkça yalnızlık güzelleşiyor..
Reklam