Varlığın Yarası

Varlığın Yarası
@Sencer34
Yapısı gereği kötülük bencildir ve kendi kendini tüketip yok eder. İyilik tersine kalıcı, şefkatli ve şifalı. Uyumlu yapısı her zaman huzur verir, bu yüzden "iyi" dir. Tek kusuru zordur ve ortalarda görünmeyi fazla sevmez. Sadece yanına kadar geldiğinizde yeni pudralanmış bebek gibi duyarsınız kokusunu. Gülümsememek elinizden gelmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Üzüntüsü sahte olanın ağlaması gösterişli olur.' - Tolstoy
''Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister.'' Tolstoy
"Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur." - Özdemir Asaf
Charles Bukowski içinde bulunduğum ruh hâlini şöyle özetlemiş ; '' Şimdiki boş vermişliğim, bir zamanlar çok önemsemişliğimin sonucudur. ''