Yapısı gereği kötülük bencildir ve kendi kendini tüketip yok eder. İyilik tersine kalıcı, şefkatli ve şifalı. Uyumlu yapısı her zaman huzur verir, bu yüzden "iyi" dir. Tek kusuru zordur ve ortalarda görünmeyi fazla sevmez. Sadece yanına kadar geldiğinizde yeni pudralanmış bebek gibi duyarsınız kokusunu. Gülümsememek elinizden gelmez.