Kafka, Milena'ya yazdığı mektuplardan birinde: "Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir" diyor. Bu böyledir. Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsin ve acını yaşarsın. Cehennem, anlatamamaktır...📌✨