Bazen çok yazasım geliyor, böyle sayfalarca yazmak istiyorum ama elime kalemi alınca elim tutuluyor gibi oluyor. Bazen yaşamak istiyorum dolu dizgin ama kendimi sokağa atınca bacaklarım beni geri dört duvara sürüklüyor.Bazen gülesim geliyor kahkalarla ama gülümsediğim anda kafamdan aşağı kaynar sular boşalıyor. Bazen ağlamak istiyorum bağıra bağıra, hıçkıra hıçkıra ama gözlerim doluyor düşmüyor o damla bir türlü.