Belki geçer °

Belki geçer °
@Seninkalbin
Her şeye rağmen gülümse ♡♡ Daha seni bulamamışken bile özlüyorum ♡
Okuyorum
Lise son
Adana
27 Haziran
7 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Sevgilim sorar ben gidersem sen ne yaparsın diye. sen yoken ne yapıyorsam onu yapacam ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
~∆❤DeLi ÇoÇuK❤∆~ beni takip etsene dm Yazamıyorum sana
🖤🖤🖤En sevdiğin kalp rengi
En sevdiğin Emoji hangisidir??? Benim ki 😝😝😝😝😝😝😝