°•Yüzük Kardeşliği•°
1-︎"Yaşayanların birçoğu ölümü hak ediyor. Ve ölenlerin bir kısmı da yaşamayı hak ediyor " (sf.72)
2-︎"Yol karardığında yolunu ayırana dost denmez. "(sf.276)
3-︎"Saldırısını savuşturamadıktan sonra, düşmanın kim olduğu pek fark etmez."(sf.283)
4-︎"Sonuç ne olursa olsun ,kişi mecbur kaldığı yolda ilerlemelidir."(sf.290)
5-︎"En bitmek bilmeyen iş, daha başlamadığın iştir. "(Sf.350)