Serap

Serap
@Serapps
Öğretmen
İzmir
12 Ocak
124 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Oysa hep karanlık bırakılmışım; gözlerim alışamıyor kendime. Şaşkınlığım sürekli. Hep bilmediğim bir yanım var. Bazen bir anlatım ögesi oluyor bu bilinmez karanlığım/yanım. Ben kendime bile tanık olamıyorum bu yüzden. Ben çekemiyorum kendimi, kendimden...
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam
ben yeniden bana döneceğim, bu besbelli peki sen yanıtını yüklenmemiş yüreğini nerene koyacaksın?
Sayfa 86·Kitabı okudu
ve gene biliyorum ki, çok güçtür eşiğine gelinmiş kapılardan, bir gecelik diyet ödeyip yüzgeri dönmek ve döndüğünde beni bulamayacağını kuvvetle bilerek, şimdiden bir pusula bırakıyorum kapıya, okunması kolay bir yazıyla: ayrılık!
Sayfa 83·Kitabı okudu
ve bu sevda bir kere daha helal değildi
Sayfa 43·Kitabı okudu
biz her sevdanın üçüncü şahsı zordur acılarımızdan anlaması
Sayfa 36·Kitabı okudu
Reklam