Serhat

Serhat

, bir kitap okudu
8/10
·85 syf.·
4 günde okudu
·
2024 8. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık sizlerden ayrılma zamanımın yaklaştığını biliyorum. Şimdi yolumuza gidelim; yani ben ölmeye, siz yaşamaya... Sizce hangisi daha iyi? Hiç kuşku yok ki bunu ancak Tanrı bilebilir.
Öyleyse yargıçlar! Siz de benim gibi ölümden korkmayınız. Şunu biliniz ki iyi bir insana, ne hayattayken ne de öldükten sonra hiçbir kötülük gelmez. Tanrı'lar o insan ve onun meseleleri konusunda kayıtsız kalmazlar. Benim başıma gelenler tesadüf eseri değildir. Ölmenin ve böylece bütün acılardan tamamen kurtulmanın benim için en iyi şey olduğundan eminim.
En kolay, en asil yol, başkalarını hiçbir şey yapamayacak hale getirmek değil, kendinizi yükselterek aklanmaktır.