Şerife

Şerife
@SerifeT
Ne diyordu şair "Beni güzel hatırla çünkü sevdim seni ben"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Güzel olan herşeyin bir sonu vardır...
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim.
Pazar günü çalışanlara selam olsun 🖐️☺️
Keşke sevdiklerimiz ölümsüz olsa...