Hayatındaki pişmanlıkların, keşkelerin sürekli içini kemirdiği birisi için tavsiye edilecek en güzel eserlerden. Hem güzel bir hikaye hemde güzel bir terapi gibi eser.
Artık başkalarının hayallerini gerçekleştirmek için yaşamak zorunda hissetmiyordu kendini. Hayalindeki mükemmel evlat, kardeş, partner, eş, anne, çalışan olmaya uğraşmaktansa, doyum verici bir hayatı ancak yalnız insan olarak, kendi amacı yörüngesinde dönerek, bir tek kendine hesap vererek yaşayabileceğini anlamıştı..