Şeymanur Duran

Şeymanur Duran
@Setareyesoheil
Güreşin bitmez,o bileğini yorma!
Bence de yaşamın amacı iyilik yapmak
Bana kalırsa bizler çoktan öldük. Yararlı olmaktan alıkonulduğumuz an öldük.
Reklam
Ölüm Habercisi
Susmamızı gerektiren hiçbir şey yok. Herkes bir yolla daha az acı çekmeye çalı­şıyor, hepsi bu. Seçilen yolun, kullanılan araç­ların hiçbir önemi yok.
Beni düşünüyor. Bu yeryüzünde beni bu kadar iyilikle, bu kadar sevgiyle düşünebilecek bir tek o var.
Gerçek lüks
Sahte olmayan kimlik kartları üstünde kendi resimleri bulunacak. Herkes onları kendi isimleriyle çağıracak.
Reklam