Bana âşık olduğunu söylüyordu ama söylediği şeye aşk denemezdi.
Aşk, kendine bile inanmayan birine inancını göstermekti.
Aşk, sessiz anlar, yumuşak öpücükler, nefes kesici sevinçler, sert ellerdi.
Aşk, Christian'ın bana verdiği şeydi.
Sen beni bağışlamasan da,
Benimle bir daha konuşmasan da,
Beni unutup hayatına devam etsen de,
Seni sevmeye devam edeceğim.
Sen daima benim ilk, son ve tek aşkım olacaksın.
"Beni rahat bırak, Christian."
"Hakkımda bir sır daha bilmek ister misin, Stella? Sana hayır diyemiyorum. Ama bana ihtiyacın olursa her zaman burada olacağım. Zaman, mekan ya da uzaklık fark etmez. Farklı kıtalarda da olsak, beş yıl ya da elli yıl da geçmiş olsa umurumda değil. Sabahları uyandığında yalnız hissetmeni istemiyorum çünkü yalnız değilsin. Daima bana sahipsin. Seni seviyorum. Kahretsin, seni çok seviyorum."
"Seni tanıdığım gün... Hayatımın en şanslı günüydü. Her zaman dünyamın en parlak parçası oldun, kelebek. Her zaman da öyle olacaksın."
"Bana hiç şansa inanan biri gibi görünmemiştin.
"Konu sen olunca her şeye inanırım."
Aşka bile.