Sevda Çetin

Sevda Çetin
@Sevdasunagi
Mesaj atanları engelliyorum.kendine saygısı olan karakterli insan atmaz zaten.bende sizin gibi okuyucuyum.incelemelerim kendi şahsi fikrimdir.okuyun ona buna saçma mesajlar atmayın.
Kimi düşlesem manzarama bir yalnızlık omuz atıyor, içimdeki sıkıntılar bela arıyordu. Böyle gidiyordu her şey benden, ben de onlardan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın diyen annenize suratınızı asarak “Kahvaltı hazır mı?” demek de bir şiddettir ve ona hiç sarılmamak da bir terk etme şekli.
tablo gibi söz
İnsanın kırıp döktükleri, ayağını kanatmadığı sürece kime ne kadar zarar verdiğini anlamıyor
Yalnızlığın verdiği kaygılar, yazın ortasında içinizi üşütmeye başlamışsa, yaranız kabuk bağlamaz bir daha.
Kalbimin yorgunluğu ben konuştukça ağırlaşan gözlerime başını yaslıyordu