" Sürekli haklı olduğunu düşünen insanlara tahamül seviyem yok.
Haklılık , nankörlüğü beraberinde getiriyor .
Nankörlük , bencilliği doğuruyor . Yani demem o ki . Haklı olun. Ama herzaman haklıyım diye iddianız olmasın .
Haksız olmak sizi küçük düşürmez bazı şeyleri öğretir .öğrenin."