Sevgiii

Sevgiii
@Sevgi06
Gönül bağı sağlamsa , Yükte güzeldir , Yolda , Yolculukta...♥ Hayırlı cumalar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Birini gerçekten çok sevince kendinize sorun : "Ben bununla parasızlık ceksem bile ağlanacak halime guler miyim ? Ben bununla kavga etsem bile yine de yüzünü güldürmeye çalışır miyim? Ne kadar kötü sey olursa olsun yanında olur muyum ve o buna değer mi ? " Sorun yani...
Ömrüm , bana Allah'tan başka dost olmadığını öğrenmeme yardımcı oldu...☘ İsmet Özel
"Ya bugün gönlünü kırıdıgınız , Yarin göçüp giderse" ... ⏳