Sena

Sena
@Sevimlifil
Sorarlarsa Beni, Baharı ve Şiiri sever de
Senin ben, benim sen olmanı istemeden seveceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·236 syf.·
2020 11. kitabı
İlişkilerde incinir, ilişkilerde iyileşiriz.. Bu dönemde okuduğum birkaç kitap sayesinde çocukluk yıllarının, ilk zamanlarının son derece ehemmiyetli olduğunu tam manasıyla kavradığımı düşünüyorum. Işık bir bebek. Ve büyürken ebeveyninin ve ebeveynin aralarındaki ilişkinin etkisi altında kaldığını, hatta bunların direk Işığı bir hayata hazırlayıp karakterini oluşturduğunu görüyoruz. Ama annesi ve babası da belli bir hayat yaşamışlardı ve Işığı büyütürken herkes gibi gecmişin etkisinde çok kaldılar. Ama anne baba arasındaki sevgi, şefkat, anlayış, sarılmalar, terapiler o kadar iyi gelmişti ki çoğu zaman şimdiye dönmeyi başarabildiler. Böyle olunca hayat bir senfoniye dönüştü ve içinde uyumla dans ettiler.. Sadece anne ve babalar değil herkesin okuması gereken, bir kere değil birkaç kere okunabilecek bir kitap, farkındalığı artıran özel kitaplardan. Okuyun okutun (:
Işığın YoluNilüfer Devecigil · Doğan Kitap · 20203,280 okunma
Hayatın o an bana sunduğu HER ŞEYLE olma isteği (:
Güzel bir şeyi anlatmak için neden kötü bir şeyle kıyaslamak zorunda insanlar ?
Duygularına izin verdikçe hayat daha güzel, daha anlamlı oluyordu.