Sevinç K.D.

Sevinç K.D.
@SevincKD
İstanbul
İstanbul
41 okur puanı
Ağustos 2015 tarihinde katıldı
Yapmam deme. Ne demişler: “Sınanmadığın günahın masumu değilsin!”
Sayfa 202·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İlişkilerde biri patron oldu mu oradaki ahenge bir şey olur hep. Tuhaf geldiğini biliyorum şimdi sana ama bir düşün, ilişkide patron varsa mutlaka bir kovulma yaşanır sonunda. Ya da istifa.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Başarılı olursam, güçlü olursam, kimseden hiçbir şey beklemezsem, duygularımı saklarsam, kesip atarsam, kendimi ve hayatımı ön planda tutarsam kazanırım sandım. Klişeler yuttu beni. Yazık oldu.
Sayfa 38·Kitabı okudu

Sevinç K.D.

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2020 21. kitabı
L. M. Montgomery
8.5/10 · 17,9bin okunma