SEVİNÇ ALAR

Bir gün gözlerimin ta içine bak: Anlarsın ölüler niçin yaşarmış.
Reklam
Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır... Mezarlardan bile yükselen bir bahar vardır.. Aşk celladından ne çıkar madem ki yar vardır. Yoktan da vardan da ötede bir Var vardır.
Hiçbir insan bir diğerini eli, ayağı, beyni vardır diye "var" kabul etmez. Bir insanı diğeri için var kılan, karşısındakinin kendisiyle kurduğu anlam bağıdır.
Murathan Mungan'ın dediği gibi bazen akışına bırakmak gerek: "Yürüyüp geçeceksin, hep yürüyüp geçeceksin. Ben öyle yaptım. Hep yürüdüm. Herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin. Sen yürüyüp gideceksin. Anlayan anlayacak, anlamayan anlamayacak; dünyanın hepsine yetişemezsin ki!"
John Steinbeck’in Gazap Üzümleri’nde dediği gibi; “Uykuyla dinlenemeyecek kadar yorgunum artık”
Reklam