Ben olduğum kişiyim, gururlu, dürtüsel, “big bang” anlarında ağlak, biraz deli ama ben buyum. Tekrar ediyorum beni sevebilirsin ya da sevemezsin. Nefret veya diğer türlüsü…
Olsun. Sorun yok.
Hiç kimse her zaman mutlu değildir, iyi de değildir. Mükemmel aile,dost,nesne diye bir şey yoktur. Mükemmel düşman da yoktur.