Birbirimize kırık dökük gülümsedik, onu ne kadar sevdiğimi söylemek istedim ama yapamadım. Neden bilmiyorum. Bazen içimde yaşayan çok güzel kelimeler oluyordu ama diğer insanların da görmesi için bu kelimeleri dışarı çıkaramıyordum.
"Yağmuru çok severim."
"Biliyorum. Yağmur olmak istiyorum."
"Sen zaten yağmursun Dante." Sen yağmursun sen çölsün, sen 'yalnızlık' kelimesini silen silgisin demek istedim.