şevval

şevval
@Sevvalert
Mutlu olduğum tek yer hayallerim olamaz değil mi ?
Ve sen karanlıktan korkan bir kıza aslında sığınabileceği tek şeyin karanlık olduğunu öğrettin
Reklam
Gece göğe baktığımda gördüğüm yıldızların uçak olma olasılığı beni üzüyor...
Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken , beklemeyi sevmişiz. Cemal Süreya
Ciddi misin ???
Ne zaman biraz mutlu oluyor gibi olsam hüzün hemen kapımı çalıyor