Şevval

Şevval
@Sevvaliim
Cahit Zarifoğlu ne güzel özetlemiş:
" Bu fani âlem için beklentiye giren kalbime de kırgınım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bırak doğrular incitsin seni, bir yalan avutacağına...
Ağladıktan sonra çaresizce uyumak dünyanın gelmiş geçmiş en kötü duygusu...!
Vefa bilmeyene veda yakışır...