Okuduğum en güzel maneviyat yüklü kitaplardan bir tanesi öykülerle yorumlanarak aslında almamız gereken öyle güzel dersler anlatılıyor ve ben okurken içinde kayboluyor çocukluğumda hissetiğim o saf,masum duyguları iliklerime kadar hissediyorum.
İstersen dünyada zamanın en önemli bilgini, en zengini, en şöhretlisi ol.Ancak,hem yaşamının hem de zamanının yok olacağını göreceksin...