...sessizlik devam ediyordu; kuzuların sessizliği de olabilirdi, ölüm sessizliği de.
Hangisi olacağına sadece ben karar verecektim.
Tek bildiğim o gelen mail, bana bir çeşit mesajdi, bugünün mesajıydı.
Ya ölecektim, ya sevecektim değil, ya kazanacaktım ya da kaybedecektim. Ben kendimi kaybetmeyi seçtim.