ben şükretmeyen, hayatındaki zorluklar karşısında sürekli şikâyet hâlinde olan hiçbir insanın huzurlu olduğunu görmedim.fakat belâya sabredip, elindekine şükreden, 'nasip' kavramının farkında olan insanlarda hep îmanın verdiği o huzuru, o teslîmiyeti gördüm.
Nasip en güzel ilaç..