Mehmet kaya

Mehmet kaya
@Shadow_people
“Varoluşumuzun keyfini çıkarmayı öğrenmek zorundayız…”
Sayfa 96 - Domingo·Kitabı okudu
Reklam
Acıyla aram iyidir . “Hayatta kalmak için ödenen ufak bir bedel işte .”
Sayfa 96 - Domingo·Kitabı okudu
Değişin hayatın ta kendisidir. Değişmediğini bildiğim tek şeydir .
Sayfa 69 - Domingo·Kitabı okudu
Mutluluğun anahtarı kendin olmak değil. Herkesin birçok kendisi var. Hayır. Mutluluğun anahtarı, size en uygun yalanı bulmak.
Sayfa 56 - Domingo·Kitabı okudu
… bu inancın avuçlarımdan kayıp gittiğini görmek üzücüydü. Bizzat umudun ölümüydü
Sayfa 38 - Domingo·Kitabı okudu
Reklam