ChaosLord

ChaosLord
@ShinyStar
En karanlık gökyüzünün bile ışık saçan yıldızları var. Son Sardunya Kovboy Ablam :) Handan En İyi Kankam :)
Yalnızlığımı yanlış bir kalpte olmaya kesinlikle değişmem.
1000k
Reklam
Güzel şeyler olacak diye hep sabrediyorum.
1000k
Kendini yalnız hisseden için her yer çöldür. (Anton Çehov)
1000k
Olmak istediğin kişi ol, başkalarının görmek istediği değil.
1000k
Aşk müziğe ayarlanmış bir arkadaşlıktır.
1000k
Reklam