ChaosLord

ChaosLord
@ShinyStar
En karanlık gökyüzünün bile ışık saçan yıldızları var. Son Sardunya Kovboy Ablam :) Handan En İyi Kankam :)
“Başarı, düştüğünde değil, her düşüşten sonra kalktığında başlar.”
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“En karanlık gecede bile, yıldızlar hep oradadır — yeter ki bakmasını bil.”
1000k
“Gülümsemek, bazen hayata atılan en cesur adımdır.”
1000k
“Zor günler seni yıkmak için değil, güçlü kılmak için vardır.”
1000k
“Sessizlikte bile huzuru bulabilenler, gerçek mutluluğu keşfeder.”
1000k