Sevmenin bir nedeni olmazdı zaten olsaydı bu kadar derinden hissetmezdim onu sevmeye başladığımda ne gözlerine bakmıştım ne de elini tutmuştum sadece bir ses duydum kalbimin en yorgun yerinde yankılandı o ses sanki içimde kaybolmuş bütün sessizlikleri buldu sustuğum her kelimenin yerine geçti birini anlamak için cümleler gerekmezmiş meğer bazen bir ses Bir nefes aralığı kadar kısa bir an kalbin bütün kapılarını açmaya yeter ben o sesi duydum ve içinde bir huzur buldum adı bile yetti sevmeye cunku o andan sonra kalbim sadece ona ait bir ritimle atmaya başladı.. Bu arada burnumda tütüyorsun .