Belki, Cemil Meriç gibi okumaktan kör olmam ama bildiğim bir şey var ömrüm yettiğince ve gözüm gördüğünce okumaktan vazgeçmeyeceğim.
Altında "- Siyah" mührü bulunan tüm paylaşımlar kendi cümlelerimdir.
Mutlu olmak için bir formülüm var!
İyi şeylerde Allah'a şükretmek ve dua etmek.
Kötü şeylerde sabretmek ve Allah'a havele etmek.
Her şeyin Rabbinden geldiğini bilip ona göre davranırsan mutsuz olmak için bir sebebin kalmaz çünkü Allah'tan gelen her şey kulun hayrı içindir.
- Siyah