Keşfedecek bir şey olmasaydı, dünya tatsız tuzsuz bir yer olurdu. Bir şeyi keşfetmeye çalışıp keşfedememek en az keşfetmek kadar, hatta belki de daha ilgi çekici.
Bazı şeyleri kanıtlamanın en iyi yolu fiilen deney yapmaktan geçiyor, işte o zaman gerçekten biliyorsunuz. Varsayımlara, tahminlere bel bağlarsanız kendinizi asla yetiştiremezsiniz.
Onsuz cennet bahçesinde yaşamaktansa dışarıda onunla yaşarım daha iyi. Başlarda çok konuştuğunu düşünüyordum, şimdiyse sessizliğe bürünür, hayatımdan çeker gider diye ödüm kopuyor. Bizi birbirimize kavuşturan, onun yüreğindeki iyiliği ve ruhundaki sıcaklığı keşfetmeyi bana öğreten o İlk Kestane’ye şükran borçluyum!