Yazarın oldukça yalın bir dili var. Grange’ın kitabından sonra okuduğum için mi bilmiyorum, hikaye beni çok fazla içine çekmedi. sonu tam ters köşe evet ama anlatım dili fazla yalın, detaydan tamamen uzak olduğunu hissediyorsunuz yer yer. Konu sizi epey sürüklüyor ama anlatım olarak aynısını diyemeyeceğim. Boş vakit varsa okunur bence.