nirvana

nirvana
@Silbastn
İyilik iyidir
Ah be Çandarlı Paşa! Sen de vermedin ya beklediğimi…
Reklam
Akşam üstü bir yağmurla uğra bana ben ölmeden…
Delimine:)
Mantıklı sanki. Beni benden sürgün mü ettim ben? Yok ya seviyorum oysa benliğimi ben kendim :) var bir uğursuzluk ama ne çözemiyorum. Ömür bitecek sonunda çözemeden gitmemeliyim yahu