“Bir ilişkide her birey,kendi mutluluğundan ve gelişiminden sorumludur.
Kişi, önce kendi mutluluğunu inşa etmeyi, kendini sevmeyi, kendisiyle vakit geçirmeyi ve kendisine katlanmayı öğrenmelidir ki, ilişkiye bu olumlu duyguları yansıtabilsin.”
“Kişinin kendine değer vermeyi öğrenmesi, olumsuz düşüncelerini olumlu düşüncelere çevirmesi ve karşısındakine değil kendisine odaklanarak gelişimini devam ettirmesi, endişelerini azaltacaktır.”