İBRAHİM

Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Nazım Hikmet 🎈
Reklam
Kadınım Gözlerin deniz, Kalbimde fırtına koparıyor, Bir bakışınla, Dünyam değişiyor. Ellerin bahar, Soğuk gecelerime ısı veriyor, Bir dokunuşunla, Zaman duruyor. Sesin bir melodi, Kalbime işliyor nağmelerini, Bir sözünle, Ruhum huzur buluyor. Kadınım, aşkım, Seninle hayat anlam kazanıyor, Bir ömür boyu, Sevdanla yaşamak istiyorum.
Ne çıkar yanımda olmasan, Kalbim senden ibaret değil mi ? Uzaktan sevmek zor demişsin. Etme sevdam, Görmeden sevmek ibadet değil mi? Cemal Süreya🤍
Zorunda Değilsin -Herkesi memnun etmek. -Sürekli birilerine açıklama yapmak. -Kararların için kötü hissetmek. -İnancını ve özel hayatını açıklamak zorunda değilsin. 🌼  
Yakamoz delisi gözlerinin inadına Toprakta tohum gibi saklayacağım seni. 🖤
Reklam