Mikasa Ackerman

Mikasa Ackerman
@Simurg3000
FORTIS FORTUNA ADIUVAT
Soru-6
"Tek eşli" bir okur musunuz (bir kitap bitmeden asla diğerine başlamazsınız)? Yoksa o anki modunuza göre 3-4 kitabı (biri işte, biri yatakta, biri salonda) aynı anda yürütenlerden misiniz? Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️
Duygu ve Düşünce
Mikasa Ackerman
Çok merak ettiğim bir kitap olmazsa başladığım kitabımı bitiririm ancak aynı anda birden fazla kitap okuduğum zamanlar da oluyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Soru-5
Sizin için "gerçek" okuma deneyimi mutlaka basılı kitaptan (kağıt kokusu, dokunma hissi) mı ibarettir? Yoksa e-kitap veya sesli kitap gibi teknolojileri de en az onlar kadar mı seversiniz? Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️
Duygu ve Düşünce
Mikasa Ackerman
E-kitap çok da hoşuma gitmese de okuma kolaylığı ile tercih ettiğim yöntemlerden biridir
SORU-4
Siz bir "kitap istifçisi" misiniz (okuma hızınızdan çok daha hızlı kitap satın alır, "bir gün okurum" listesi kabarıktır)? Yoksa sadece okuyacağınız kitabı alıp, o bitmeden yenisine bakmayan bir minimalist misiniz? Cevapları yoruma bekliyorum⬇️
Duygu ve Düşünce
Mikasa Ackerman
Kitaplığımda okumadığım oldukça fazla kitabım olmasına rağmen merak ettiğim kitapları sonra okumak için alırım.
SORU-3
Bir kitabı beğenmeseniz bile "başladığım işi bitirmeliyim" diyerek kendinizi zorlar mısınız? Yoksa "hayat kötü kitaplar için çok kısa" diyerek acımasızca yarım mı bırakırsınız? Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️
Duygu ve Düşünce
Mikasa Ackerman
Ömür gerçekten de çok kısa bu değerli vakitlerimizi hiçbir amacı olmayan kitaplar okumak yerine daha çok edebi değeri olan hayatıma bir şeyler katacak kitaplar okumayı tercih ederim
Soru-2
Sizin için kitap ayracı kutsal ve vazgeçilmez midir? Yoksa kaldığınız yeri bulmak için sayfanın kenarını kıvırmak size daha pratik mi gelir? Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️
Duygu ve Düşünce
Mikasa Ackerman
Kitabımı kıvırarak kitabıma zarar vermem. Kitaplarım benim için önemlidir. Kaldığım yeri bir yere not etmeyi tercih ediyorum.