Hanzâde

Hanzâde
@Simurg_89
"Amaçsız okumak israftır"
Tercüman Çırağı
Lisans
5 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
"Bir nebze inşirah lûtfeylese maşuk Kana kana içsem..."
Reklam
Yine ve yeniden kitaplar sakin limanım olsun istiyorum, olmuyor, içim yanıyor...
Otuzundan sonra değişime direniyor insan.Olmuyorsa ne yapmalı?Ya deveyi gütmek ya diyarı terkeylemek...Ya ikisine de güç yetiremiyorsam???
Vaktinde harekete geçememe hastalığına sahibim.Şifa ya Rabbii :(
Susturamadığım kafamın içindekiler mi yoksa nefsim mi (!) bilemedim.Nefsimin şerrinden sana sığındım Allah'ım...
Reklam