Öncelikle kitabı bir alıntısını beğenip almıştım. Tamamen tesadüf üstüne satın aldım. Bir hikaye kitabı bekliyordum lakin şiir çıktı. Ön yargıyla yaklaşmıştım lakin yanıldığımı fark ettim, o kadar güzeldi ki sizlere anlatamam. Şiddetle tavsiye ederim alıp okumanızı zaten bir saat dahi sürmüyor okumanız. Fazla şiir sevmezdim ama bu yazar şiirlere olan ön yargımı kırmış durumda. Yazılarının hiçbiri tam değil hepsi eksik, bir çoğu silinmiş. Düşünün eksik yazıları dahi bu kadar içten ve etkileyici ise bir de siz tam hallerini düşünün.. tam hallerini okumayı çok isterdim lakin imkansız. Her neyse diyeceklerim bu kadar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!