Sinan

Sinan
@Sinoo47
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öylesine karanlık ki gecemiz, Ha olmuş ha olmamış penceremiz ; Akarsuda aksimizden eser yok.
Bir güvercin kanadında okşuyorum Göklerin maviliğini.
Tutsam ellerinden ağlarsın. Doğduğum köyü bir bilsen. Gece gecemden büyük. Acısı acımdan derin. Tutsam ellerinden, üşür ellerin!
Dostlar da yollar ayrıldı bir bir ; Gittikçe artıyor yalnızlığımız.