1’i

1’i
Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadan dünyanın en güzel karşılaşması olabilir..
Kendime not : Herkesi kendin gibi bilme
Reklam
Hayat gömleğinin düğmelerini iliklemek gibi, en başta hata yaptığını, sonuna gelmeden anlayamıyorsun.
Gel ya da git
Bi zamanlar inanırdım duyduğum her söze saflık vardıı
Reklam