1’i

1’i
Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadan dünyanın en güzel karşılaşması olabilir..
İlişki istemiyorum diyince herkes unutamadığım biri var sanıyor oysa benim unutamadığım kırgınlıklarım, yorgunluğum, güvensizliğim ve boşa çıkmış heveslerim var...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Uçup giden her şey bir gün geri gelir ama tam da onlarsız yaşamayı öğrendiğinizde..
Sorarlarsa bitti dersin
Hiç kimseye karşı, içimde kötü bir duygu beslemedim.İstesem de kötü olamadım. İnsanlarda hep sevilecek ve inanılacak güzel bir sebep aradım.Onlara hep şans verdim ve zaman tanıdım. Peki değdi mi? Tabiki HAYIR. Yine kötü olan da, eksik olan da ben oldum. Vicdanımdan başka rahat ettiğim, şu dünyada hiç bir yerim yok. Bu bana yeter mi diye kendime her sorduğumda ise, hep aynı cevabı aldım; "Çok şükür"