"...Çok konuştuğumun farkındayım ama bunu düzeltmek için gerçekten çabalıyorum ve ne kadar çok konuşsan da yine de söylemek istediğim pek çek şeyi söyleyemiyorum. Lütfen beni anla..."
"...Sanki içimde bir sürü farklı Anne var. Bazen o yüzden böyle baş belası biri olduğumu düşünüyorum. Eğer sadece bir tane Anne olsaydı her şey çok daha kolay olurdu ama o zaman da hiçbir şey böyle ilginç olmazdı."