Bulanık çıkmış fotoğraf gibiydim, görünümsüz
Yalnızdım, karışıktım
Beni tanıyan kimse yoktu
Hiç yoktu
İçime kapanıktım
Büyük ağaçların altında
Havuzun kırık taşları arasında
Bilmezdim mutluluk nedir
Bilmezdim
Alıp başımı gitmek isterdim
İsterdim ama kalırdım...