Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş:
Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın, sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta.
-Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Emeğin ve sömürüsüz dünyayı getirecek olan ellerin günü kutlu olsun.
1 Mayıs bir bayramdan çok, hatırlamaktır.
Mücadelenin ve susturulmayan seslerin izini taşır.
zamanla nasıl değişiyor insan!
Hangi resmime baksam ben değilim.
nerede o günler, o şevk, o heyecan?..
bu güler yüzlü adam ben değilim;
Yalandır kaygısız olduğum, yalan..."
🎬bir zamanlar anadolu'da, 2011