@13kirik her yanimda daim yanimda olan sevgilime çok teşekkür ederim. Ve o benim her şeyim. O benim çiçeğim . Iyi ki varsın sevgilim. Iyiki seni tanımışım. Iyiki seni çok sevmişim .ama hala seni çok seviyorum. Seni hiç kimse bizi ayırmaz. Ve seni hiç bir zaman bırakmıyacağım.